Sunday, April 21, 2013

"Teman" yang datang dalam mimpiku semalam

Semalam teman aku datang lagi dalam mimpi. Teman aku ni perempuan. Aku anggap dia teman sebab kami hanya kawan, tak lebih dari tu.

Sebenarnya sebelum ni aku suka kat dia. Tah kenapa tiba-tiba aku dah hilang 'rasa' . Aku pun pelik. Tapi aku rasa itu sesuatu yang baik buatku.

Aku masih teringat kisah lalu, sebab tu aku payah nak buat komitmen lagi. Buat apa asyik kita je yang buat komitmen, orang lain tak. Betul tak?

OK lah, takat ni dulu bebelan aku. Bersambung lagi . BYE!
banner
Previous Post
Next Post

0 comments: